FOLLOW ME!!

2011-03-03 04:34:33 by ParagonX9
Updated

Youtube <-- Subscribe!
Facebook <-- 'Like' Me!

Uploaded the following songs @ youtube today:
- Chaoz Impact
- Infiltration
- Metropolis (8-Bit)
- HyperioxX
- Chaoz Airflow

=)


Comments

You must be logged in to comment on this post.


YouriXYouriX

2011-03-03 04:36:17

NO >:D

ParagonX9 responds:

Waarom niet? =[


pokerockmariopokerockmario

2011-03-03 04:54:05

Facebook is toch voor photo's? Lol! Weetje wat me vet lijkt? Een Jungle track! Heb je dat welleens geprobeerd? Met een diepe bass en rollende breakz =D vroeger was ik daar gek op.

ParagonX9 responds:

Haha nee joh FB is ook voor fanpages/messages enzo.
Ohh bah nee ik hou niet zo van jungle xD met die ambient dingen
enzo haha. Vroeger kreeg ik te vaak jungle als ik naar drum&bass ging
zoeken. Tegenwoordig weet je wel welke artiesten je moet pakken =]
Ik vond dat altijd een beetje saai, maar misschien dat het Live wel
vet zou klinken met die diepe sine basses enzo xD


DrMackFoxxDrMackFoxx

2011-03-03 04:59:36

Ah, ha! Never hurts to branch out. :) I'll have to add those to my favorites on YouTube as well.

By the way. Your Website link made me laugh!

ParagonX9 responds:

Awesome =D Like DrMackFoXXX hehe XD


CloudEaterCloudEater

2011-03-03 05:45:38

There be a funnel directing everyone straight into your vagina.

ParagonX9 responds:

...which contains music


Renegade-HamsterRenegade-Hamster

2011-03-03 06:15:11

I already follow Jesus. SORRY :P

ParagonX9 responds:

that's okay! xD


TheMAMTheMAM

2011-03-03 06:15:34

Your music is so awesome, I'd follow you on every website!

ParagonX9 responds:

Ohhh really? wow thanks! =]


CarbonwaterCarbonwater

2011-03-03 06:19:06

A girl again, are we?

ParagonX9 responds:

AMY!


pokerockmariopokerockmario

2011-03-03 06:45:23

Nou, 2b faire, ik hou ook niet van alle jungle, maar stuff als DJHype en DJZinc is wel hard toch? =P

ParagonX9 responds:

Hype en Zinc waren vroeger wel cool. maar ik vond het meer cool toen ik nog
UK Garage luisterde xD maar dat was echt heeeeel lang geleden haha xD


Ken10BenKen10Ben

2011-03-03 07:09:53

Eh,eh,eh,eh
Girls girls girls girls,everywhere i join,only girls...
But i still think Music is better than the games,
Good Luck on it

ParagonX9 responds:

Music rockss! thankss!


SteelChairSteelChair

2011-03-03 07:34:58

Alright, I guess you have convinced me enough.

ParagonX9 responds:

Hurray thank you!


YouriXYouriX

2011-03-03 08:01:54

Haha is cool man, ik ben al geaboneerd op jou Youtube acount ;). Ik moet wel toegeven dat je muziek best wel veel invloed heeft geoefend in mijn muziek productie. Dus thanks ;)

ParagonX9 responds:

Ahh dank u! i feel honored man =]


Sektor-ZSektor-Z

2011-03-03 08:08:30

I hate facebook.. :/

ParagonX9 responds:

awh =(


iceimpiceimp

2011-03-03 08:09:14

Okay crazy lady! : 3

ParagonX9 responds:

Thanks! amy is crazy!


FrozenFireFrozenFire

2011-03-03 10:37:09

Done. Loved Infinity, keep it up :)

ParagonX9 responds:

Thank you! it's not my best tho imo


drackmoredrackmore

2011-03-03 11:04:41

your music is the best. i won't follow you. i'll stalk you.

ParagonX9 responds:

Thanks , that's okay.. i guess xD


Kuroi-TenshiiKuroi-Tenshii

2011-03-03 11:42:47

But I'm already following you hun~ <3 :D

ParagonX9 responds:

Thank youuu! ,<33! =D


owerboy371owerboy371

2011-03-03 13:39:19

waarom zou ik een facebook gaan maken als ik ook gewoon op newgrounds kan kijken? en om je muziek filmpje te kijken op youtube heb ik ook een account nodig
een beetje te veel geraagd voor mij. srry

ParagonX9 responds:

Op youtube heb je geen account nodig =] Die link is gewoon een subscribe pagina,
maar er staat op die pagina ook een link naar de page met filmpjes.
Waarom ik dit doe is omdat er teveel nep-paragonx9 accounts zijn op youtube die
teveel subscribers hebben. En facebook zodat fans makkelijker notified worden
als er iets nieuws is. Newgrounds heeft zoiets namelijk nog niet.
maar maakt niet uit!


C0mBineDC0mBineD

2011-03-03 16:33:27

geweldig talent

ParagonX9 responds:

dank u! =]


AngrypitfiendAngrypitfiend

2011-03-03 18:22:17

I KNEW IT YOU'RE A GIRL

...I mean, hooray! But now you'll have to deal with people using your songs. Sure, they'll give you credit, but you'll always see at least one comment that says the creator of the video (who happened to use your music) is a musical god(ess). =/

(Updated ) ParagonX9 responds:

Yeah that's a very big problem on youtube. There are users who post all my songs from newgrounds on their youtube page.
Even though they place links to my ng profile,
they get lots of fans thinking they are the one who created it =/


FlameRider365FlameRider365

2011-03-03 18:30:07

Cool :)

ParagonX9 responds:

tnx!


20122012

2011-03-03 23:28:33

What happened to your BBS posts Jermain?

ParagonX9 responds:

I deleted them, there was too much random stuff inside =]


sweet21sweet21

2011-03-04 00:18:33

I have not seen you in forever. Great to have you back. Hopefully I get off my ass and finish the tutorials so I can start making my music. Well, more advanced than what I have uploaded anyways.

ParagonX9 responds:

Thanks! And Goodluck!


pokerockmariopokerockmario

2011-03-04 03:30:00

Weetje wat jij gewoon zou moeten doen? een grote comeback maken! (met een Chaoz track)

ParagonX9 responds:

Yeah idd, eerst new pc nodig >_< hehe


Toxic-ityToxic-ity

2011-03-04 06:44:48

Peeps who think this x9 is fake are stupid. The real X9 has all the samples and original rns files, right paragon? Keep producing and ignore those stupid dumbasses =)

Peace jongen.

ParagonX9 responds:

True! And i have have more ways to proof if really necessary hehe
Thankss! =]


XTEELXTEEL

2011-03-04 09:02:15

Hm, ok dan, voor jou, post ik wel op elk filmpje dat geen credit geeft met een link naar je NG een bericht dat de echte PX9 op NG zit.

ParagonX9 responds:

Ohh ga je dat echt doen? THankss! =D


NemesisTheoryNemesisTheory

2011-03-04 13:44:11

Welcome back, Paragon. <3

ParagonX9 responds:

Hey NT! Long time no see =o
We should really meet up some day =]


TreysenTreysen

2011-03-04 23:05:36

Totally subbed to your youtube and liked your channel, Your work (And that of two other newground artists) Is what got me started with making music >_< Though I still suck <.<

Thank you!!

(Updated ) ParagonX9 responds:

I feel honored that my music has inspired you.
Thank you! And keep practising!


knuckles44specialknuckles44special

2011-03-05 14:46:02

are you
girl

ParagonX9 responds:

Amy is female?


XTEELXTEEL

2011-03-08 16:34:08

Ey ja man, ik heb het op een aantal filpjes al gezet, maar ff jiets ander, mijn harddrive ging dood en ik had een soort van sample die volgens veel mensen ook door jou werd gebruikt. Het is zo'n "hit" sample dat een beetje op een alarm lijkt (gebruikt in mijn "Massive Destruction") weet jij waar die van te downloaden is of kan je m missch ff sturen? Ik wil namenlijk weer beatz maken B)

ParagonX9 responds:

Oh dat geluidje komt gewoon uit een sonic game haha
Nice songs btw. hehe je hebt de snaredrum gebruikt die ik ook
had gebruikt xD keep up the good work =]


Toxic-ityToxic-ity

2011-03-08 23:57:35

Quit stalking about his gender. He is genderless.

(Updated ) ParagonX9 responds:

+1 Thumbs up


NakisimaNakisima

2011-03-09 08:53:05

I think I love you.

ParagonX9 responds:

Must be the music! =]


NemesisTheoryNemesisTheory

2011-03-09 20:04:04

Haha yes we should!

I still think we should do the cardboard-sign thing where we ask for the moneys while we play our beats on our laptops on Hoog Catherijne. xDDD

PS: Subbed to your uTubez. <3

ParagonX9 responds:

Yeah misschien in de zomer een keer ofzo!
Lijkt me echt grappig, neem ik mn ouders crappy PC mee whaha
Tnx for de sub! =O Btw je new songs zijn echt nice! =D <3


Sektor-ZSektor-Z

2011-03-10 15:13:03

Why would people try to fake you? Hear my music btw, I heard yours ;p it's only fair bab.

ParagonX9 responds:

I think those people are just jeolous or something =/
Thanks! i heard some of those clubby of yours and they're pretty awesome!
good work =D


pokerockmariopokerockmario

2011-03-11 08:20:48

Oh voorbeeld van Chicane: http://www.youtube.com/watch?v=YM2teH xS8Pw Deze track is hemels.

ParagonX9 responds:

Ohh dat soort muziek is echt nice altijd. Echt zo'n 'earth' feel.
Ik was van plan ooit nog zon ambient/earth achtig iets te maken in
de future. Maar dan moet ik eerst een andere music programma ff
onder de knie krijgen en daar heb ik nooit zin in haha.
Tenzij Reason5 misschien nieuwe awesome features heeft =o
Maar thanks for the link. Echt relaxing stuff =]


Marc2012Marc2012

2011-03-11 23:03:50

her music is awesome !


masterzero16masterzero16

2011-03-12 20:58:03

thank you those are my fav songs


NemesisTheoryNemesisTheory

2011-03-14 06:22:48

oh gaan we toch maar nederlands praten xDDD is ook prima!

ja klinkt goed hoor! zomer is nice voor dat soort dingen :D
en haha, ik hoop dat mijn laptop het dan nog doet!! dat ding staat op instorten xDD

anders moet ik maar speakers en een mp3 speler meenemen :PPP

en thanks! de jouwe ook, het feit dat je geen super programmas en plugins nodig hebt om goede muziek te maken spreekt boekdelen over hoe goed je echt bent. respect hoor. :)


Marc2012Marc2012

2011-03-15 21:59:50

So You're Saying you having trouble with ur laptop ? NemesisTheory ? It appear i'm a Computer Savy In Anything related To computer

Tough I seriously wonder what happen to ParagonX9 Computer She said it Broke ? but what broke ?

If ur laptop have problem it can be caused by 95% of time with Overheating Issue : Rest is IGP/Motherboard/RAM/OS/HDD related

I don't understand dutch really but i think Google Translator did a fine job


Sektor-ZSektor-Z

2011-03-15 22:06:07

Thanks for checking them out! I always admired your sounds, unique, I'm not going to ask for the VST's you use because I think people should keep their secrets, I just wanna say you've been doin' magic with whatever you use.


ShadoezShadoez

2011-03-16 13:58:32

Noooo not youtube and facebook ;[.

The world is doomed.


LogancmrnLogancmrn

2011-03-16 18:32:23

huge fan of your tunes since way back when wow first came out...

wow that WAS a long time ago...you think they'd step up and make more stuff by now...

anyways, love your music, much props, and a 5 whenever I can!


coleknowscoleknows

2011-03-16 20:28:39

Hey, good to see you back in action. Where you been? You are one ng's top artists and suddenly you vanished for a while. Did your computer crash? Either way, im glad your uploading a little bit more frequntly. At least that is one artist that isn't down for the count.

RIP dimrain47 and XsToRmEr1


snailpowersnailpower

2011-03-17 16:30:21

Chaoz Impact vind ik de beste :D


Boogerblaster1690Boogerblaster1690

2011-03-17 16:41:46

Hey! i always check out your new songs and make sure i keep tabs on you, because the music you make really breaks through to me. Your an amazing artist and i love virtually everything you make. You inspired me to make a few songs myself in a feeble attempt to be as great as you are. (never gonna happen ^_^*) Love your music, love your work, keep it up and never let your fans down!

~Yunganirish


RareKirbyStarBall2RareKirbyStarBall2

2011-03-17 22:45:35

HEY. You should really do a Chu Chu Rocket Remix


jbball01jbball01

2011-03-18 18:58:13

You are an AWESOME artist!=D


SoundReaperSoundReaper

2011-03-19 16:28:05

I've discovered you with "No time to explain".
Because, when there is a great song somewhere, I MUST search who made it, cause it's surely a great artist.
And this time again, it was :D

Each time I listen to your musics, I said "When I will be able to do this, I will be the happiest man in the world."


godfighter4000godfighter4000

2011-03-20 11:01:20

What song creator you use? ( Or you just have a secret band? xD)


JesauV13JesauV13

2011-03-20 23:38:07

You miss are the goddess of epicness we shall call you...
um...The Athena of rock! ... nah... PARAGONX9 sounds way better.
XD


sonicflare9sonicflare9

2011-03-21 22:40:51

wanna befriends